کد خبر 21007
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

پروژه متروی قم نیازمند توسعه است

پروژه متروی قم نیازمند توسعه است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حمل و نقل عمومی به لحاظ مسائل تخصصی بسیار نیازمند توسعه است و پروژه متروی قم از این قبیل مسائل است که باید سرعت گیرد.

به گزارش نمایندگان، حجت الاسلام قاسم روان بخش پیش از ظهر چهارشنبه در آئین بهره برداری ۱۴۸ پروژه شهری قم که در سالن همایش‌های شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهر مقدس قم به لحاظ مرکزیت انقلاب اسلامی و واقع شدن حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهر مقدس قم به لحاظ ویژگی‌ها و ظرفیت‌های برجسته خود بایستی بیشتر مورد توجه مدیران شهری و استانی قرار گیرد و مشکلات آن مرتفع شود.

وی ابراز کرد: استان قم طی سالیان گذشته با تحولات چشمگیری مواجه شده و این مساله پس از سفر مقام معظم رهبری به این شهر بسیار مشهود بوده است.

حجت الاسلام روان بخش تصریح کرد: در حال حاضر افتتاح بیش از ۳۰ تقاطع شهری در قم امری تحسین برانگیز است و امیدواریم این روند پیشرفت همچنان ادامه داشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان نسبت به توسعه شهری قم همت مضاعفی داشته باشند، البته عملکرد متولیان شهری و استانی تاکنون مثبت بوده است.

وی یادآور شد: حمل و نقل عمومی به لحاظ مسائل تخصصی بسیار نیازمند توسعه است و پروژه متروی قم از این قبیل مسائل است که باید سرعت گیرد.

حجت الاسلام روان بخش خاطرنشان کرد: مساله افزایش جمعیت از عواملی است که در آینده موضوع حمل و نقل عمومی را در داخل شهر دچار چالش می‌کند و این امر نیازمند تسریع در ساخت و اتمام پروژه متروی شهر است.

منبع: مهر

انتهای پیام

کد خبر 21007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =