کد خبر 21047
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲

فیاضی در گفتگو با نمایندگان:

شمال کشور تبدیل به محل سکونت کل ایرانی ها شده است/ کمبود انرژی در مازندران بیداد می‌کند

شمال کشور تبدیل به محل سکونت کل ایرانی ها شده است/ کمبود انرژی در مازندران بیداد می‌کند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: مشکل اصلی حوزه انتخابیه ما این است که شمال کشور تبدیل به محل سکونت همه ایرانی ها شده است، به اینجا می‌آیند و زیرساخت های ما آماده نیست، اعتبارات ماهم براساس آنچه که جمعیت سرشماری سال ۹۵ قضاوت می‌شود جوابگو نیست و یکی از چالش های اساسی استان مازندران است.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی،در گفتگو با خبرنگار نمایندگان در مازندران، با اشاره به مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود گفت: مشکل اصلی حوزه انتخابیه ما این است که شمال کشور تبدیل به محل سکونت همه ایرانی ها شده است، به اینجا می‌آیند و زیرساخت های ما آماده نیست، اعتبارات ماهم براساس آنچه که جمعیت سرشماری سال ۹۵ قضاوت می‌شود جوابگو نیست و یکی از چالش های اساسی استان مازندران است.

فیاضی در ادامه با اشاره به ناترازی انرژی از جمله سوخت و برق در حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: صنایع ما در تابستان به شدت بخاطر ناترازی، کمبود و قطع برق به شدت آسیب دیدند. کمبود برق و انرژی در مازندران متاسفانه بیداد می‌کند. ما به دنبال این هستیم که نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی را درر شهرستان محمودآباد بتوانیم در این عملکرد ۱۰۰ دولت آقای پزشکیان که به ما قول دادند راه اندازی کنیم.

نماینده محمودآباد و نور در خاتمه عنوان کرد: قیمتی که برای برنج صورت گرفته تاحدودی کشاورزان را راضی نگه داشته است، گرچه با قیمت واقعی اش فاصله دارد.به نسبت سال گذشته امسال تدبیر خوبی شده است و به فریاد های نمایندگان مجلس توجه کردند.

انتهای پیام 

کد خبر 21047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =