کد خبر 2397
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

حسینی:

طرح شفافیت نگاه‌های منفی درباره اموال و دارایی‌های نمایندگان را از بین می‌برد

طرح شفافیت نگاه‌های منفی درباره اموال و دارایی‌های نمایندگان را از بین می‌برد

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد عمومی به نمایندگان با تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان افزایش می‌یابد. طرح شفافیت آرای نمایندگان کمک می‌کند که نگاه‌های منفی که بعضاً درباره نمایندگان به ویژه درباره اموال و دارایی‌های آنان وجود دارد، از بین برود.

سیدالبرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما با شاره به اینکه شفافیت در کارهای مجلس اهمیت زیادی دارد، بیان کرد: اعتماد عمومی به نمایندگان با تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان افزایش می‌یابد.  

وی افزود: تعیین تکلیف طرح شفافیت آرای نمایندگان این پیام را به جامعه می‌دهد که مجلس، شفافیت را از خودش آغاز کرده است. طرح شفافیت آرای نمایندگان در کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس به صورت دقیق بررسی شده و ایرادات آن از بین رفته است.  

نماینده مردم خدابنده ادامه داد: طرح شفافیت آرای نمایندگان کمک می‌کند که نگاه‌های منفی که بعضاً درباره نمایندگان به ویژه درباره اموال و دارایی‌های آنان وجود دارد، از بین برود.  

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: واقعیت مطلب آن است که گاهی اوقات امکاناتی که در اختیار یک بخشدار وجود دارد، از نماینده مجلس هم بیشتر است که تعیین تکلیف طرح شفافیت آرای نمایندگان که به زودی در صحن مجلس محقق می‌شود، به پایان هجمه ها به مجلس کمک می‌کند.

انتهای پیام

کد خبر 2397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =