کد خبر 3464
۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

محمد صالحی:

هر تجمعی موجب سوءاستفاده افراد فرصت طلب می‌شود

ناجا چادری را آتش نزد
هر تجمعی موجب سوءاستفاده افراد فرصت طلب می‌شود

 نماینده مردم فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید این مسئله را در نظر بگیرند که هر نوع تجمعی هر چقدر هم که قانونی و یا مطالبه صنفی باشد، ممکن است باعث شود عده‌ای افراد سودجو و فرصت طلب از آن سوءاستفاده کنند.  

حسین محمد صالحی نماینده مردم فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: کشاورزان شرق کشور یکسری مطالبات دارند اما این تجمعات اشتباه است، چرا که مردم از میزان خشکسالی و کمبود آب کشور اطلاع دارند و زمانی که آب نیست، از کجا قرار است برای کشاورزان آب تهیه شود؟  

دولت و دستگاه‌های ذیربط پیگیر حل این مشکل هستند تا هر چه سریع‌تر مشکل کشاورزان حل شود.  

همه باید این مسئله را در نظر بگیرند که هر نوع تجمعی هر چقدر هم که قانونی و یا مطالبه صنفی باشد، ممکن است باعث شود عده‌ای افراد سودجو و فرصت طلب از آن سوءاستفاده کنند.  

متاسفانه شنیدیم که برخی از افراد آتش زدن چادرها و بهم ریختن نظم اصفهان را به گردن نیروی انتظامی انداختند که این ادعا غلط است.  

مسئولان مطالبات کشاورزان را شنیدند و رئیس‌جمهور هم اخیرأ دستور داد تا مشکل آب رسیدگی شود و دستگاه‌های ذیربط هم دنبال رفع این مشکل هستند. بنابراین ادامه اشتباهات و اعتراضات غلط است و ممکن است مطالبات صنفی مناطق دیگر را هم به وجود بیاورد.  

مسئولان باید مطالبات کشاورزان را پیگیری کنند و به هر شکلی کشاورزان را از ادامه اجتماعات بر حذر دارند و غیر از این راه دیگری وجود ندارد.  

نباید به بحث آب به صورت استانی نگاه شود، بلکه باید حقوق همه استان‌هایی که درگیر این موضوع هستند، در نظر گرفته شود و باید آب شرب مناطق مختلف کشور تامین شود.  

برخی از افراد می‌گویند که تحت هر شرایطی دولت باید یا خسارت فراوانی به کشاورزان دهد یا آنکه به آنان آب دهد که آب نیست و عده‌ای به دنبال دریافت خسارت فراوان هستند.  

در واقع، عده‌ای در این میان جنجال به پا می‌کنند تا اگر آب هم نیست، تحت هر شرایطی خسارت سنگینی از دولت دریافت کنند که اگر این اتفاق در استان اصفهان بیفتد، در مابقی استان‌ها هم این مطالبه شکل خواهد گرفت و به هیچ وجه قابل کنترل نخواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 3464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =