کد خبر 3653
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

گودرزی:

مصوبه افزایش پذیرش دانشجوی پزشکی اجرا شود

مصوبه افزایش پذیرش دانشجوی پزشکی اجرا شود

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی از نامه نمایندگان به رئیس جمهور برای اجرای ‌مصوبه افزایش پذیرش دانشجوی پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: دسترسی به پزشک و داندانپزشک در بسیاری از نقاط کشور به یک معضل تبدیل شده است و مردم مجبورند رنج سفر و خطرات جاده را پذیرفته و به مراکز استان‌ها و تهران بروند و در این میان دچار مشکلات فراوانی نیز شده‌اند.

وی ادامه داد: در این شرایط ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در شورای انقلاب فرهنگی در اقدامی به جا و قابل تقدیر ظرفیت پذیرش دانشجو را به میزان سالانه 3 تا 5 هزار نفر به مدت 5 سال افزایش داده اما متأسفانه این موضوع موجب افزایش فشار برخی برای خارج ساختن آن از دستور شده است.

گودرزی اضافه کرد: نمایندگان با توجه به اهمیت این موضوع نامه‌ای را خطاب به رئیس جمهور امضا کرده‌اند که اکنون تعداد امضاهای آن به 160 عدد رسیده است و تا روز سه‌شنبه افزایش خواهد یافت. هیأت رئیسه مجلس در جلسه علنی روز سه‌شنبه این نامه را قرائت خواهد کرد و ما در این نامه از رئیس جمهور خواسته‌ایم تا ضمن حمایت، این اقدام ارزشمند هر چه سریعتر اجرایی شود.

کد خبر 3653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =