کد خبر 3761
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

قالیباف:

امیدواریم بودجه ای اثرگذار برای کشور تصویب شود

امیدواریم بودجه ای اثرگذار برای کشور تصویب شود

رییس مجلس شورای اسلامی با تشریح روند بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در مجلس گفت: انشالله با همکاری مجلس و دولت شاهد خواهیم بود که در مدیریت جدید و دولت جدید بودجه‌ای اثرگذار در کشور به تصویب خواهد رسید.

به گزارش نمایندگان ما، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز(یکشنبه) و پس از تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور از سوی رئیس جمهور اظهار کرد: رئیس جمهور به نکاتی بر حق در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ از قبیل اصلاح ساختار بودجه، کنترل نقدینگی و تورم و شفاف‌سازی آن اشاره داشت که ان‌شاءالله با همکاری مجلس شورای اسلامی و دولت و انجام کار کارشناسی دقیق این امر در تدوین لایحه بودجه سال آینده محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه تکثیر خواهد شد و در اختیار همه نمایندگان قرار می‌گیرد سپس نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه کنند. کمیسیون برنامه و بودجه نیز ۱۵ روز فرصت بررسی خواهد داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت : بعد از بررسی در کمیسیون برنامه و بودجه، ۱۵ روز در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی لایحه‌ بودجه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تقاضای کمیسیون تلفیق، ۱۵ روز دیگر فرصت تمدید جهت بررسی وجود دارد. با همکاری مجلس و دولت ان‌شاءالله شاهد خواهیم بود که در مدیریت جدید و دولت جدید بودجه‌ای اثرگذار در کشور به تصویب خواهد رسید.

انتهای پیام

کد خبر 3761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =