کد خبر 3795
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

طاهری:

مجلس آغازگر راه شفافیت است

مجلس آغازگر راه شفافیت است

نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: زمانی مجلس شورای اسلامی می‌تواند به دیگر بخش‌ها بگوید که اقداماتشان را شفاف کنند که از خودش شفافیت را آغاز کند.  

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، بیان کرد: در حال حاضر طرح شفافیت آرای نمایندگان در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس است. طرح شفافیت آرای نمایندگان یکبار در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت و از آنجایی که نیاز به دو سوم آرا داشت، رأی کافی نیاورد و اجماع دو سوم آرای نمایندگان روی یک موضوع کار بسیار سختی است.

وی اضافه کرد: باید ابتدا بررسی‌های دقیق انجام شود و رویه به این گونه نباشد که این طرح مجدداً در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد و رأی نیاورد. در حال حاضر جو مجلس به گونه‌ای نیست که بگوییم قطعا ۹۰ درصد نمایندگان به طرح شفافیت آرا رأی مثبت می‌دهند و باید همچنان این موضوع در کمیسیون ها بررسی شود و سپس در دستور کار مجلس قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان در مجلس با اشاره به اینکه یکی از جدی‌ترین اقداماتی که باعث رفع مشکلات کشور می‌شود، شفافیت اقتصادی و سیاسی است و باید این موضوع حتما محقق شود، خاطر نشان کرد: زمانی مجلس شورای اسلامی می‌تواند به دیگر بخش‌ها بگوید که اقداماتشان را شفاف کنند که از خودش شفافیت را آغاز کند.  

انتهای پیام

کد خبر 3795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =