کد خبر 3925
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

سلیمی:

انگلیسی ها به غیر از بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی، بازهم به کشور ما بدهکار هستند

انگلیسی ها به غیر از بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی، بازهم به کشور ما بدهکار هستند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد انگلیسی ها به غیر از بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی، با بدعهدی خود در برجام نیز به کشورمان بدهکار شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما،علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ، در خصوص عدم پرداخت مطالبات ایران از سوی انگلیسی ها، گفت: انگلیسی ها بدهکار بزرگ به ملت جمهوری اسلامی هستند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انگلیسی ها در رسانه ها اعلام می کنند که به کشورمان بدهی دارند اما در عمل به پرداخت آن توجهی نمی کنند، اظهار کرد: بر این اساس باید اذعان کرد فریب کاری و دغل کاری جز سیاست های انگلیس ها محسوب می شود و مطابق این مهم، نمی توان به راحتی صداقت در رفتار و گفتار سیاستمداران انگلیسی را مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه انگلیسی ها در ایران معروف به روباه هستند زیرا ویژگی حیله گری و مکاری دارند و این موضوع در ذات آنها است، ادامه داد: باید یادآور شد انگلیسی ها در جنگ جهانی با ایجاد قحطی مصنوعی بسیاری از مردم کشورمان را دچار آسیب کردند لذا موضوع قتل عامل مردم ایران باید در مجامع بین المللی به خاطر قحطی مذکور پیگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین باید اذعان کرد انگلیسی ها به غیر از بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی، با بدعهدی خود در برجام نیز به کشورمان بدهکار شدند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم سیاستمداران انگلیسی دست از این نوع رفتارها بردارند و حقوق ملت ایران را به طور کامل پرداخت کنند.

منبع:خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 3925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =