کد خبر 401
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴

زنگنه:

حقوق نمایندگان شفاف است

حقوق نمایندگان شفاف است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برخی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی اصلاح‌طلب در این روزها از عدم شفافیت حقوق و مزایای نمایندگان سخن گفتند که از اساس اشتباه است.  

محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما،  برخی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی اصلاح‌طلب در این روزها از عدم شفافیت حقوق و مزایای نمایندگان سخن گفتند که از اساس اشتباه است.  میزان افزایش حقوق و هزینه‌های نمایندگان در ابتدای مجلس یازدهم فقط ۱۰ درصد بود و نسبت به ادوار گذشته کمترین افزایش را داشت.  

وی افزود: حواشی زیادی هم درباره بحث مسکن نمایندگان هنوز در برخی از رسانه‌ها مطرح می‌شود در حالی که این مسئله نه تنها در مجلس بلکه در تمام دستگاه‌های دیگر هم وجود دارد و هر دستگاهی که مسئولی را از یک شهرستان به تهران منتقل کند، مکلف است که مسکن وی را تامین کند.  

هزینه‌های مجلس شورای اسلامی و نمایندگان کاملاً شفاف است و حتی مشخص است که نمایندگان چند نیرو و کارمند را می‌توانند در دفاتر خود به کار بگیرند. البته برخی از نمایندگان حقوق مجلس را هم دریافت نمی‌کنند و از دستگاهی که پیش از نمایندگی در آنجا فعالیت می‌کردند، حقوق می‌گیرند.

انتهای پیام

کد خبر 401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =