کد خبر 4306
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

حاجی دلیگانی:

وزارت ورزش در دولت قبل دیپلماسی ورزشی نداشت

وزارت ورزش در دولت قبل دیپلماسی ورزشی نداشت

حاجی دلیگانی گفت: وزارت ورزش در دولت قبل دقت لازم و دیپلماسی ورزشی صحیح که بایستی براساس حکمت، عزت و مصلحت جمهوری اسلامی در ورزش باشد را نداشته و به آن عمل نکرده است و از وزیر فعلی انتظار است که زیر ساخت این موضوع را در وزارتخانه فراهم آورد.

حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شاهین شهر و عضو هیئت رییسه مجلس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در رابطه با حذف استقلال و پرسپولیس از جام باشگاه‌های آسیا و عملکرد وزیر ورزش دولت روحانی گفت: قطعا مجلس نسبت به این موضوع با حساسیت ویژه‌ای برخورد خواهد کرد و کمیسیون فرهنگی و نمایندگانی که در این راستا پیگیر هستند، تلاش خواهند کرد تا ریشه‌های اینگونه اتفاقات را به درستی شناسایی و اگر ضرورت داشته باشد در قالب ماده ۲۳۴ عمل خواهیم کرد. اگر ترک فعل و نقض قانون در این موضوع روشن شود قطعا طبق ماده ۲۳۴ افرادی که قصور داشته اند به دستگاه قضا معرفی خواهند شد. 

وی در ادامه بیان کرد: برای پاسداری و استیفا از حق و حقوق ملت ایران از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد. وزارت ورزش در دولت قبل دقت لازم و دیپلماسی ورزشی صحیح که بایستی براساس حکمت، عزت و مصلحت جمهوری اسلامی در ورزش باشد را نداشته و به آن عمل نکرده است و از وزیر فعلی انتظار است که زیر ساخت این موضوع را در وزارتخانه فراهم آورد. 

حاجی دلیگانی بیان کرد: ورزش و مسابقات لیگ برای ملت‌ها مهم است و به همین دلیل باید وزارت ورزش دیپلماسی ورزشی را بیش از قبل مورد توجه خود قرار دهد و آن را تقویت کند تا حق و حقوق تیم های ورزشی کشور دفاع شود. البته معاونت حقوقی ریاست جمهوری هم باید کمک کننده خوبی باشد.

انتهای پیام

کد خبر 4306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =