کد خبر 4576
۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

اخطار نظارتی مقتدایی به وزارت کشور

اخطار نظارتی مقتدایی به وزارت کشور

مقتدایی با وزارت کشور در خصوص عدم تشکیل جلسات شوراهای ورزش، مسکن و ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان مکاتبه کرد.

 به گزارش نمایندگان ما، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با وزارت کشور در خصوص عدم تشکیل جلسات شوراهای ورزش، مسکن و ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان مکاتبه کرد.

 متن این نماینده مجلس به شرح زیر است:

پیرو مکاتبات پیوست، جلسات شورای ورزش و تربیت بدنی، شورای مسکن و ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح استان اصفهان برگزار نشده است. این درحالیست که برگزاری منظم این جلسات تکلیف قانونی است و درحال حاضر در این خصوص ترک فعل صورت گرفته و حتی پس از مکاتبات  و پیگیری های تلفنی دفتر اینجانب ، همچنان جلسات مذکور(شورای مسکن- شورای ورزش و تربیت بدنی - ستاد ساماندهی امور جوانان) برگزار نشده است.

لذا مستدعی است دستور فرمایید باقید فوریت جلسات مذکور توسط استاندار محترم اصفهان برگزار شود و نتیجه را به اینجانب اعلام فرمایید.

شایان ذکر در صورت عدم برگزاری جلسات طی دو هفته آینده، بر اساس قانون اساسی این موضوع را از طریق اعمال ماده ۲۳۴ قانون آئین نامه داخلی مجلس و یا طرح سوال از وزیر محترم در کمیسیون و صحن علنی مجلس پیگیری خواهم کرد.

وزارت کشور امروز در نامه ای فوری خطاب به سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان نوشت: «با توجه به اینکه مکاتبات ایشان(عباس مقتدایی) درخصوص برگزاری جلسات شورای مسکن، شورای ورزش و تربیت بدنی و ستاد ساماندهی امور جوانان که تاکتون تشکیل نشده است، خواهشمند است دستور فرمایید در راستای ایفای وظایف قانونی نسبت به برگزاری جلسات مذکور باقید فوریت اقدام و نتیجه را به این حوزه ارسال نمایند.

کد خبر 4576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =