کد خبر 461
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

جدی:

کاسبان جایی در دولت ندارند 

کاسبان جایی در دولت ندارند 

نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: انتظار ما این است که در بخش‌های مختلف دولت از افراد کاربلد و متعهد شود و افراد کاسب و فرصت‌طلب جایی در دولت انقلابی ندارند.

علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما،  مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که دولت جوان حزب‌اللهی تشکیل شود و در کابینه پیشنهادی دولت هم از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده شده است. رهبر معظم انقلاب بارها از عملکرد مثبت مجلس یازدهم تقدیر کردند و فرمودند این مجلس متشکل از جوانان کاربلد و توانمند در کنار افراد باتجربه است و بر این اساس لازم بود که در دولت هم از ظرفیت جوانان در کنار افراد باتجربه استفاده شود.  

وی افزود: برای حل مشکلات کشور باید توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های درونی خودمان، نیروی انسانی و توانمندی جوانان شود و دولت جدید هم برای موفقیت چاره‌ای جز استفاده از جوانان کاربلد و متعهد ندارد.  یکی از مشکلات اساسی ما در سال‌های گذشته این بود که در برخی از بخش‌های اقتصادی و تولیدی کشور افرادی کاسب و فرصت‌طلب حضور داشتند و مشکل ما کاسبی برخی از دولتمردان بود.  انتظار ما این است که در بخش‌های مختلف دولت از افراد کاربلد و متعهد شود و افراد کاسب و فرصت‌طلب جایی در دولت انقلابی ندارند.

انتهای پیام

کد خبر 461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =