کد خبر 4696
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

علیرضابیگی:

حقوق سربازان افزایش پیدا می‌کند

حقوق سربازان افزایش پیدا می‌کند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: اساساً مجلس با فروش سربازی مخالف است و آن را پاداش دادن به متخلفین و کسانی که از سربازی فرار می کنند می داند، پیش بینی می شود که حقوق سربازان در آینده نه چندان دور افزایش پیدا کند.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو  در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص خرید و معافیت سربازی گفت: اساساً مجلس با فروش سربازی مخالف است و آن را پاداش دادن به متخلفین و کسانی که از سربازی فرار می کنند می‌داند.

وی بیان کرد: مصوبه های مختلفی در مجلس، برای خرید سربازی و معافیت از سربازی، به کمیسیون تلفیق مجلس ارجاع داده شده است که با توجه به نامهایی که توسط ستادکل، به مجلس فرستاده شده است این مصوبه ها پس گرفته شده و هنوز مصوبه جدیدی برای فروش خدمت سربازی صورت نگرفته است، البته این هم پیش بینی می شود که حقوق سربازان در آینده نه چندان دور افزایش پیدا کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس اضافه کرد: حتی اگر مصوبه جدیدی برای فروش خدمت سربازی و معافیت از سربازی، به مجلس ارائه شود مسلما رای نخواهد آورد چرا که این طرح از نظر مجلس نوعی پاداش به متخلفین و کسانی که از سربازی فرار می کنند خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 4696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =