کد خبر 4710
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

موسوی:

همسان سازی حقوق بازنشستگی یا بی عدالتی؟

همسان سازی حقوق بازنشستگی یا بی عدالتی؟

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: برای همسان سازی حقوق بازنشستگان نمی‌توان این را گفت که باید همه به صورت یکسان حقوق بگیرند، چراکه برخی دارای ۱۵ سال سابقه یا ۲۰ سال سابقه و برخی دیگر ۳۰ سال سابقه کار هستند و نمی توان گفت همه این ها به یک اندازه باید حقوق بگیرند.

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان ما در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان، گفت: برای همسان سازی حقوق بازنشستگان نمی‌توان این را گفت که باید همه به صورت یکسان حقوق بگیرند، چراکه برخی دارای ۱۵ سال سابقه یا ۲۰ سال سابقه و برخی دیگر ۳۰ سال سابقه کار هستند و نمی توان گفت همه این ها به یک اندازه باید حقوق بگیرند.

وی بیان کرد: چیزی که در همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح است این است که یک کارمند بازنشسته در بهداشت و درمان با ۳۰ سال سابقه کار، نباید حقوقش با بازنشسته ای که آن هم ۳۰سال سابقه کار دارد ولی در ارگان دولتی دیگری فعالیت می کند تفاوت چندانی بکند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: این که حقوق همه بازنشستگان به صورت یکسان و یک اندازه باشد نه عقلانی است و نه با عدالت اجتماعی سازگار است، که این موضوع برای کارمندان شاغل نیز صدق می‌کند.

انتهای پیام

کد خبر 4710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =