کد خبر 4846
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

نجف زاده:

خرید سربازی برای همگان امکان پذیر نیست

خرید سربازی برای همگان امکان پذیر نیست

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: خرید سربازی توسط همگان امکان پذیر نیست و با این تصویب این طرح، در جایی که باید کارایی لازم را داشته باشد، کارایی لازم را نخواهد داشت.

عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، درمورد طرح خرید سربازی گفت: طرح خرید سربازی با هدف تسهیل قانون خدمت برای کسانی که موفق به انجام دوسال سربازی نشدند در مجلس مطرح شد.

وی بیان کرد: در این طرح گفته شد  کسانی که دارای یکسری شرایط برای معافیت از سربازی هستند و تاکنون موفق به خدمت سربازی نشدند بتوانند با خرید سربازی خود با مبلغی که از سوی مجلس و دولت تصویب خواهد شد سربازی خود را خریداری کنند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع از یک سو می تواند یکسری موانع را برداشته و کارساز باشد و از سوی دیگر می تواند مسئله ساز باشد که با توجه به شرایط اقتصادی کنونی این طرح تا حدودی غیر قابل اجرا می باشد.

نجف زاده بیان کرد: خرید سربازی توسط همگان امکان پذیر نیست و با این تصویب این طرح، در جایی که باید کارایی لازم را داشته باشد، کارایی لازم را نخواهد داشت. این طرح هم اکنون در حال بررسی است و به احتمال زیاد از سوی نمایندگان مورد تایید قرار نگیرد و یا با قرار دادن تبصره جدیدی برای آن، مورد تایید قرار گیرد.

انتهای پیام

کد خبر 4846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =