کد خبر 5274
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

نگاهداری:

نظام آماری اساس سیاستگذاری موثر است

نظام آماری اساس سیاستگذاری موثر است

رئیس مرکز پژوهش های مجلس در نشست مشترک با جواد حسین زاده رئیس مرکز آمار ایران، نظام آماری را اساس سیاستگذاری موثر دانست.

به گزارش نمایندگان ما، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با جواد حسین زاده رئیس مرکز آمار ایران، نظام آماری را اساس سیاستگذاری موثر دانست.

نگاهداری در این نشست که با حضور جمعی از کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد با اشاره به استفاده مرکز پژوهش ها از آمارهای تولید شده در کشور، گفت: یکی از کاربران گسترده داده های آماری کشور، مرکز پژوهش های مجلس است و بدون این آمار تهیه گزارش های دقیق و علمی ممکن نیست.

وی با تاکید بر این نکته که بدون نظام آماری دقیق و استاندار سیاستگذاری موثری اتفاق نخواهد افتاد، گفت: با توجه به همین ضرورت، درصدد گسترش همکاری های خود با مرکز آمار ایران هستیم.

نگاهداری با اشاره به برخی مشکلات نظام آماری در کشور، تصریح کرد: در این زمینه طرحی در دست بررسی است که با همکاری دو طرف به طرح موثری تبدیل خواهد شد.

رئیس مرکز آمار ایران هم در این نشست توضیحاتی در مورد انتشار منظم داده های آماری و تحولات جدید درحوزه آماری در کشور اشاره کرد.

در پایان این نشست دو طرف بر گسترش همکاری های دو جانبه تاکید کردند.

انتهای پیام

کد خبر 5274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =