کد خبر 691
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

چنارانی:

عملیات خاکبرداری بخش شمالی، لوله گذاری زیرگذر خط کاشمر آغاز می‌شود

عملیات خاکبرداری بخش شمالی، لوله گذاری زیرگذر خط کاشمر آغاز می‌شود

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس گفت: با حضور در منطقه خط کاشمر آخرین وضعیت تکمیل زیرگذر ماشین رو این منطقه مورد بررسی قرار گرفت که طی هفته آینده عملیات خاکبرداری بخش شمالی، لوله گذاری و ایجاد باکس لاین برگشت زیرگذر آغاز خواهد گردید.

به گزارش نمایندگان ما، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس صدیق سرپرست محترم شهرداری، جناب سرهنگ نیک یاد فرمانده محترم سپاه ناحیه نیشابور، اعضای محترم شورای اسلامی و مهندس اخویان ریاست محترم آبفای نیشابور از محلات منطقه چهارده معصوم(ع) نیشابور بازدید میدانی صورت گرفت.

براساس این گزارش؛  این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: طی این بازدید ابتدا با حضور در منطقه خط کاشمر آخرین وضعیت تکمیل زیرگذر ماشین رو این منطقه مورد بررسی قرار گرفت که طی هفته آینده عملیات خاکبرداری بخش شمالی، لوله گذاری و ایجاد باکس لاین برگشت زیرگذر آغاز خواهد گردید.

وی افزود: در ادامه و با حضور مردم محلی از محلات مختلف شامل ۱۴معصوم سی و پنج، ۱۴معصوم شش و محله امام سجاد(ع)بازدید و مشکلات این مناطق مورد ارزیابی قرار گرفت که عمده مشکلات محل؛ عدم دسترسی به سالن ورزشی و فضای سبز با وجود زمین های مناسب تحت تملک بهزیستی و بنیاد مسکن، توقف تکمیل خانه فرهنگ منطقه با وجود پیشرفت ۹۰درصدی،ترمیم آسفالت معابر، وضعیت نامساعد بهداشتی کال جنگل و عدم جمع آوری زباله توسط ماموران شهرداری در بخشی از محلات،فشار آب پایین منازل، نصب سرعت گیر در معابر اصلی منطقه و عدم سرویس دهی اتوبوس های شهرداری است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس ادامه داد: همچنین ورود آب به منازل در مواقع جاری شدن سیلاب، عدم تخصیص کنتور آب،برق و گاز بدلیل تفکیک نبودن منطقه به لحاظ روستایی و شهری و نبود پزشک و داروخانه نیز از جمله مشکلات این محله ها می باشند.

وی افزود: پس از بررسی میدانی مشکلات طی نشستی در مسجد منطقه مقرر گردید اقدامات صورت گرفته توسط بسیج، شهرداری،آبفا و اداره برق جهت رفع مشکلات اعلام گردد.

چنارانی بیان کرد: تقاضا دارم بازدید میدانی از مناطق محروم شهر بصورت دوره ای و ۴۵روزی با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید تا مشکلات مردم از نزدیک بررسی و رفع گردد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم فضای سبز را لازمه توسعه شهری دانست و گفت: باید بجای اتلاف سرمایه و انرژی برای امور جزئی به امور اصلی همانند ایجاد فضای سبز زیبا که موجب رونق منطقه می شود بپردازیم.

وی ادامه داد: برای ماشین رو شدن زیرگذر خط کاشمر به تنهایی ۴سال در مقابل همه مسئولین نیشابور ایستادگی کردم تا مردم به حق خود برسند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس افزود: ۵سال است منتظر گزارشی از شهرداری در خصوص کاستی ها هستم تا به وزارتخانه ارجاع و قیر لازم را تهیه کنم اما متاسفانه هیچ همکاری توسط شهرداری با بنده صورت نگرفت.

وی بیان کرد: از شهردار محترم و سایر مسئولین می خواهم مشکلاتی که نیاز به پی گیری در سطح استانداری یا وزارتخانه را دارند جهت پی گیری توسط بنده ارائه کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =