کد خبر 8320
۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

حق وردی در گفتگو با نمایندگان ما: 

لایحه دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه شود 

لایحه دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه شود 

نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: دولت باید لایحه دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.  

حسین حق وردی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان ما، با تاکید بر ضرورت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار داشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرایی شده است و آن چیزی که تشکل‌های بازنشستگی به دنبال آن هستند، دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است.  

وی بیان کرد: دولت باید لایحه دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.  

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: یکی از لوایحی که دولت سیزدهم در ابتدای کار خود پس گرفت، لایحه مربوط به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بود تا بر اساس نظرات خودش آن  را تدوین کند.  

حق وردی تاکید کرد: برنامه دولت آن است که لایحه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند و ما هم ضرورت می‌بینیم که این اتفاق بیفتد.  

وی اظهار داشت: اگر همسان سازی حقوق بازنشستگان اتفاق بیفتد، بر وضعیت حقوق بازنشستگان موثر است و یکی از مطالبات تشکل های بازنشستگی و بازنشستگان همین موضوع است.  

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمانی که دولت لایحه‌ای ارائه می دهد، یعنی بار مالی آن را هم در نظر می‌گیرد و به همین دلیل حتماً دولت برای دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان باید به مجلس شورای اسلامی لایحه دهد و بار مالی آن را در نظر گیرد تا شورای نگهبان به آن ایراد نگیرد.  

حق وردی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با همه طرح‌ها و لوایحی که به نوعی می‌خواهد عدالت در پرداخت ها را ایجاد کند، موافق است.

انتهای پیام

کد خبر 8320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =