کد خبر 833
۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

نادری:

حرف‌هایی که علیه زلفی گل در رسانه‌ها گفته شده ناروا است

حرف‌هایی که علیه زلفی گل در رسانه‌ها گفته شده ناروا است

نماینده مردم تهران در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برنامه‌های زلفی‌گل جامع بوده و هدفمند کردن آموزش و پژوهش و عملیاتی کردن آن در سرلوحه برنامه‌های وی قرار دارد.

به گزارش نمایندگان‌ما، احمد نادری نماینده مردم تهران، در نشست علنی مجلس نوبت صبح امروز (سه شنبه، 2 شهریور ماه) شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های محمدعلی زلفی‌گل وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: انتخاب وی به عنوان شهروند نمونه و مدیر جهادی و انقلابی و همچنین نامگذاری یک خیابان در همدان به نام وی در زمان حیاتش از جمله مواردی است که معرفی وی را توجیه می‌کند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وجهه بسیجی وی در عرصه‌های مختلف باعث شده دبیر مجمع بسیج اساتید استان باشد و همچنین وی چند بار در محضر رهبر معظم انقلاب سخنرانی کرده و ایده بنیاد ملی نخبگان را مطرح کرد که خود مأمور به راه‌اندازی آن شد. همچنین وی ریاست دانشگاه همدان را برعهده داشت که باید گفت دانشگاه، خود نمونه کوچکی از وزارتخانه است.

وی در ادامه برنامه‌های وزیر را جامع دانست و هدفمندسازی آموزش و پژوهش و عملیاتی کردن آن را از سرلوحه‌های او برشمرد و گفت: شهادت می‌دهم تمام حرف‌هایی که علیه وی در رسانه‌ها گفته شده ناروا است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان زلفی گل را فردی در تراز انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: مجلس از وی حمایت می کند به شرطی که چهره تحول خواه گذشته خود را نگاه داشته و از متخصصان در بدنه وزارتخانه و دانشگاه استفاده کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =