کد خبر 9418
۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

خضریان:

پرونده شکایت از سازمان بنادر و کشتیرانی در کمیسیون اصل نود بررسی می شود

پرونده شکایت از سازمان بنادر و کشتیرانی در کمیسیون اصل نود بررسی می شود

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی شکایات وارده به طرز کار سازمان بنادر و کشتیرانی در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های نظارتی به طور کامل بر حسن اجرای اصلاحات و مسائل فنی نظارت کنند.

به گزارش نمایندگان ما، علی خضریان در توضیح جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در خصوص شکایات وارده به طرز کار سازمان بنادر و کشتیرانی، گفت: این جلسه در ادامه جلسات رسیدگی به این پرونده در سطح کمیسیون و کارگروه برگزار شد. موضوعات حمله نرم افزاری به سامانه سازمان بنادر، شرکت‌های زیرمجموعه سازمان و نوع ارتباط و قراردادهای آنها، انتصابات و برخی از تخلفات مالی مدیران و کارکنان و همچنین موضوع عقد قراردادهای خارجی سازمان با شرکت‌های خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: طی جلسات گذشته موضوعات حمله نرم افزاری به سامانه و بررسی شرکت های زیرمجموعه سازمان بنادر با تشکیل کارگروهی از حسابرسان، بازرسان و کارشناسان دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی بررسی شد. در این جلسه موضوع انتصابات و همچنین عقد قراردادهای خارجی با حضور مدیران ارشد سازمان بنادر و نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار گرفت و میهمانان نظرات و گزارشات خود را ارائه کردند.

خضریان در پایان بیان کرد: مقرر شد ضمن تاکید بر اصلاح اشتباهات گذشته و اجرای دقیق قانون، دستگاه‌های نظارتی به طور کامل بر حسن اجرای اصلاحات و مسائل فنی نظارت کنند و گزارش اتفاقات، اصلاحات و اقدامات نظارتی و قضائی در سازمان بنادر از سوی کمیسیون اصل ۹۰ تدوین شده تا به صحن مجلس تقدیم شود.

انتهای پیام

کد خبر 9418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =