کد خبر 1020
۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

کوچکی نژاد:

مجلس جلسات خود را با اعضای کابینه ادامه خواهد داد

مجلس جلسات خود را با اعضای کابینه ادامه خواهد داد

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: حضور وزرای پیشنهادی در زمان بررسی صلاحیتشان در مجلس شورای اسلامی ابتکار خوبی بود که ما از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شاهد آن بودیم، البته این مسئله تمام نخواهد شد و کمیسیون های مجلس پیرو اقدامات اجرایی وزرا جلسات خود را همچنان با اعضای کابینه دولت ادامه خواهند داد.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان‌ما، گفت: حضور وزرای پیشنهادی در زمان بررسی صلاحیتشان در مجلس شورای اسلامی ابتکار خوبی بود که ما از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شاهد آن بودیم.

نماینده رشت افزود: حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون های مجلس، باعث شد تا نمایندگان برنامه های وزرای پیشنهادی را به خوبی مورد  بررسی قرار بدهند و هر جا که لازم بود درباره کم وکاستی این برنامه ها اظهار نظر کنند.

البته این مسئله تمام نخواهد شد و کمیسیون های مجلس پیرو اقدامات اجرایی وزرا جلسات خود را همچنان با اعضای کابینه دولت ادامه خواهند داد چرا که کار، تازه شروع شده است و مجلس با همکاری دولت می کوشد تا بسیاری از مشکلات معیشتی مردم را حل کند.

وی بیان کرد: تعامل و همکاری وزرا با مجلس همواره می تواند در پیشبرد اهداف نظام، موثر باشد و بسیاری از مشکلات معیشتی مردم را حل کند.

بنابراین این همکاری دولت و مجلس، همچنان ادامه خواهد داشت و ما در موضوعات مختلف از وزرا جهت حضور در کمیسیون های مجلس دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد خبر 1020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =