کد خبر 10465
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

شریعتی در گفتگو با نمایندگان ما:

آنچه در بازار خودرو مشاهده می کنیم خلاف وعده وزیر صمت است

آنچه در بازار خودرو مشاهده می کنیم خلاف وعده وزیر صمت است

نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: در زمان رای اعتماد، وزیر صمت در جلساتی که با نمایندگان مجلس داشت و پس از آن در مصاحبه های دیگری که با خبرنگاران داشت، این قول را به مردم داد که کیفیت خودرو، تیراژ تولید خودرو و قیمت آنرا را کنترل کند، ولی هم اکنون آنچه که در بازار مشاهده می کنیم خلاف چیزی است که وزیر صمت قول داده بود.

غلامرضا شریعتی اندراتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص گرانی خودرو گفت: در زمان رای اعتماد، وزیر صمت در جلساتی که با نمایندگان مجلس داشت و پس از آن در مصاحبه های دیگری که با خبرنگاران داشت، این قول را به مردم داد که کیفیت خودرو، تیراژ تولید خودرو و قیمت آنرا را کنترل کند، ولی هم اکنون آنچه که در بازار مشاهده می کنیم خلاف چیزی است که وزیر صمت قول داده بود.

وی بیان کرد: عمل نکردن وزیر صمت به تعهداتش در زمینه خودرو، باعث شد تا مجلس در حیطه نظارتی خود مجاب شود که به وزیر صمت کارت زرد بدهد که البته گرفته شدن این کارت زرد توسط وزیر صمت، در وضعیت کنونی خودرو، خیلی هم دور از انتظار نبود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس افزود: درست است که مشکلاتی در صنعت خودروسازی وجود دارد اما وزیر صمت هم با اطلاع داشتن از این موضوع، نباید در مورد کنترل بازار خودرو به مردم امید واهی بدهد چرا که این مسئله، باعث نارضایتی در مردم خواهد شد.

شریعتی در انتها بیان کرد: تلاش مجلس این است که با ابزار های نظارتی که دارد و تذکراتی که میدهد، اقدامات موثری در کنترل بازار خودرو انجام شود که به نفع مصرف کننده باشد، امید این است که نظارت مجلس باعث کاهش قیمت خودرو و دل نگرانی مردم شود.

انتهای پیام

کد خبر 10465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =