کد خبر 10719
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

محسنی بندپی در تذکر شفاهی:

یک ماه و نیم از قول رئیس جمهور برای ارائه لایحه بودجه و برنامه توسعه گذشته است

یک ماه و نیم از قول رئیس جمهور برای ارائه لایحه بودجه و برنامه توسعه گذشته است

نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: امروز بیش از یک ماه و نیم از قول رئیس جمهور برای ارائه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس می گذرد و همچنان ما معطل ارائه برنامه هفتم و لایحه بودجه هستیم.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۳ دی ماه) و در تذکری شفاهی، گفت: به سهم خود یاد و خاطره سردار شهید سپهبد سلیمانی را گرامی می دارم که فراتر از مرزهای کشور پیکر پاکش تکه تکه شد تا امروز امنیت در کشور برقرار باشد.

وی ادامه داد: یاد و خاطره ۴۷۰ شهید شهرستان نوشهر را گرامی می دارم که روز گذشته یادواره این شهیدان برگزار شد، از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران که در این یادواره حاضر شد تشکر می کنم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت، گفت: امروز بیش از یک ماه و نیم از قول رئیس جمهور برای ارائه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس می گذرد و همچنان ما معطل ارائه برنامه هفتم و لایحه بودجه هستیم دستور دهید هرچه سریع تر لایحه بودجه و برنامه توسعه به مجلس ارائه شود.

انتهای پیام

کد خبر 10719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =