کد خبر 10888
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

جلالی:

خبری از اجرای نهضت ملی مسکن در استان کرمان نیست

خبری از اجرای نهضت ملی مسکن در استان کرمان نیست

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: تامین یک میلیون مسکن در سال وظیفه دولت است، تاکنون در استان کرمان و شهرستان رفسنجان خبری از اجرای نهضت ملی مسکن نیست.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۰ دی ماه) و در تذکر شفاهی، گفت: چرا صنایع ملی مس علیرغم مصوبه دولت از ایجاد نیروگاه های خورشیدی و سیکل ترکیبی در رفسنجان خودداری می کنند، لایروبی قنوات روستایی در انار و رفسنجان پس از سیل با مشکل جدی مواجه شده که لازم است وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه اقدامات فوری انجام دهد.

وی خطاب به وزیر نیرو، گفت: طرح انتقال آب خلیج فارس به شهرستان های انار و رفسنجان مصوب شده چرا این طرح عملیاتی نمی شود، وزارت نیرو چرا مواد ۲۷ و ۲۸ انتقال آب کشاورزی را همانند بخش صنعت اصلاح و اجرایی نمی کنند. باید آب کشاورزی به گلخانه ها تخصیص پیدا کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: چرا مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان کرمان در خصوص خط ریلی کرمان به رفسنجان و انار اجرایی نمی شود. اگر بنا است از پسآب فاضلاب شهری در حوزه های صنعت و کشاورزی استفاده شود چرا در شهرستان های مذکور خبری از اجرای طرح فاضلاب شهری نیست.

این نماینده مردم در مجلس خطاب به معاون اول رئیس جمهور، گفت: تامین یک میلیون مسکن در سال وظیفه دولت است، تاکنون در استان کرمان و شهرستان رفسنجان خبری از اجرای نهضت ملی مسکن نیست.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس باید در اجرای قانون عفاف و حجاب نظارت لازم را اعمال کند.

انتهای پیام

کد خبر 10888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =