کد خبر 10993
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

صدای بازنشستگان مخابرات؛

حقوق بازنشستگان مخابرات پایین است/ به آنان بن خواربار و بسته حمایتی داده شود

حقوق بازنشستگان مخابرات پایین است/ به آنان بن خواربار و بسته حمایتی داده شود

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: حقوق پایین بازنشستگان شرکت مخابرات کفاف زندگی آنان را نمی‌دهد و باید بن خواربار و بسته حمایتی به آنان داده شود.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با اشاره به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر ایران، اظهار داشت: بازنشستگان باید مورد تکریم و احترام قرار گیرند تا کارمندان و نیروی کار فعلی انگیزه بیشتری برای فعالیت شغلی خود داشته باشند. اما زمانی که ببیند بازنشستگان تکریم نمی‌شوند و مورد کم لطفی و کم توجهی قرار می‌گیرند، انگیزه کاری خود را از دست می‌دهند.

وی تصریح کرد: کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات با ما تماس زیادی می‌گیرند و حتی بارها تجمعاتی جلوی مجلس و شرکت مخابرات ایران داشتند و خواستار رفع مشکلات اقتصادی خود هستند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطالبه بازنشستگان این است که مورد تکریم و احترام بیشتری قرار گیرند و خدماتی که قبلاً در حوزه معیشتی به آنان داده می‌شد، باز هم در اختیارشان قرار گیرد. باید مطالبات آنان پرداخت شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: زمانی که بازنشستگان شرکت مخابرات بازنشسته شدند، حقوق آنان بسیار پایین بود و این حقوق پایین کفاف زندگی آنان را نمی‌دهد. دولت و دستگاه‌های ذیربط باید بهبود معیشت آنان را در نظر داشته باشند و با بسته‌های حمایتی بخشی از کمبود حقوق آنان را جبران کند.

آصفری متذکر شد: مجلس چندین بار حل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات از طریق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را پیگیری کرده، اما متأسفانه به دلیل اینکه بخش زیادی از سهام شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده است، آنان حتی توجهی به دستورات وزیر ندارند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور رفع مشکل بازنشستگان را پیگیری می‌کند، گفت: ما فقط می‌توانیم نسبت به افزایش حقوق بازنشستگان اقدام کنیم اما توقع بسیاری از بازنشستگان از جمله بازنشستگان شرکت مخابرات این است که بن خواربار و بسته‌های حمایتی که در گذشته در اختیار آنان قرار می‌گرفت، باز هم به آنان داده شود.

انتهای پیام

کد خبر 10993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =