کد خبر 1143
۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

انتقاد نماینده قم از عدم پرداخت حق الزحمه ناظران انتخابات

انتقاد نماینده قم از عدم پرداخت حق الزحمه ناظران انتخابات

نماینده مردم قم در مجلس گفت: متاسفانه هیات مرکزی انتخابات، حق الزحمه ناظران انتخابات شوراهای شهر و روستا را پرداخت نکرده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در نشست امروز پارلمان عنوان کرد: وزارت کشور حق الزحمه هیات‌های اجرایی و شورای نگهبان نیز حق الزحمه هیات نظارت شورای نگهبان را پرداخت کردند اما متاسفانه هیات مرکزی انتخابات، حق الزحمه ناظران انتخابات شوراهای شهر و روستا را پرداخت نکرده است در همین راستا نمایندگان در شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه تحت فشار بوده و با تماس مکرر روبه رو هستند.

وی خطاب به رئیس مجلس گفت: از شما درخواست دارم دستور فرمایید حق الزحمه‌ای که قرار بود وزارت کشور از محل  60 میلیارد تومان پیش بینی شده در بودجه برای برگزاری انتخابات پرداخت کند. همچنین به وزیر کشور و هیات مرکزی انتخابات تذکر داده شود تا این مهم انجام شود.

در ادامه قالیباف در پاسخ به وی گفت: این موضوع در حال پیگیری بوده و دوستان ما در هیات نظارت و اجرایی نیز نسبت به آن مطلع هستند همچنین وزارت کشور نیز در حال پیگیری موضوع بوده و پیش بینی اعتبارات انجام شده است و سازمان برنامه و بودجه باید با اولویت این اعتبار را واگذار کند، ما نیز پیگیر خواهیم بود. 

انتهای پیام

کد خبر 1143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =