کد خبر 11577
۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

شکرالهی:

دولت از بکارگیری سیاست های ناکارآمد گذشته در حوزه اقتصاد اجتناب کند

دولت از بکارگیری سیاست های ناکارآمد گذشته در حوزه اقتصاد اجتناب کند

نماینده مردم کهنوج در مجلس گفت: انتظار می رود دولت از بکارگیری سیاست های ناکارآمد گذشته در حوزه اقتصاد اجتناب کند و به سرعت جلسه ای با تیم اقتصادی مجلس تشکیل دهد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، منصور شکرالهی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن قدردانی از مردم به ویژه مردم حوزه انتخابیه کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: از دولت می خواهم برای کنترل بازار از راهکارهای عملیاتی ارائه شده توسط مجلس استفاده کند و به آن عمل نماید.

وی افزود: انتظار می رود تیم اقتصادی دولت از بکارگیری سیاست های بدون نتیجه کنترلی گذشته اجتناب نماید و به سرعت جلسه مشترک تیم اقتصادی دولت با کمیسیون های تخصصی مجلس تشکیل و جمع بندی این جلسات مبنای تصمیم گیری دولت باشد.

نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در مجلس ضمن قدردانی از وزرای نیرو و صمت، گفت: از وزیر نیرو می خواهم مصوبات سفر استانی خود به منطقه را اجرا کرده و از وزیر جهاد کشاورزی نیز انتظار می رود سهمیه آرد تخصیصی را به طور عادلانه مورد بازنگری قرار دهد همچنین لازم است در تعرفه صادرات و واردات محصولات کشاورزی و صیفی جات با رعایت حقوق مصرف کننده بازنگری شود.

وی در پایان خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار در نظر گرفتن سهمیه بومی در آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان شود.

انتهای پیام

کد خبر 11577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =