کد خبر 15238
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

مقصودی در تذکر شفاهی:

مصوبه تاثیر معدل در کنکور لغو شود

مصوبه تاثیر معدل در کنکور لغو شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس درخواست کرد تا برای تحقق عدالت و انصاف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص تاثیر معدل در کنکور لغو شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۲۵ تیرماه) در تذکر شفاهی خود گفت: به خاطر خدا، شهدا و برای عدالت و انصاف به داد محرومان و فقرا برسید. مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص تاثیر معدل در کنکور برای انسانیت لغو شود و مجلس انقلابی علاج واقعه قبل از وقوع کند.

وی ادامه داد: ما وکلای مردم هستیم و حق سنگین محرومان و مردم گرفتار بر دوش ما سنگینی می کند. فقر در حوزه آموزش و محرومیت از عدالت اجتماعی از بدترین نوع فقر است که هر گونه امید و آرزویی را در نسل آینده می کشد. کاهش شمار داوطلبان در کنکور نشان دهنده این است که جامعه دچار تنش شده است، نگرانی خانواده ها و دانش آموزان را ببینید و چشمتان را بر این حقایق نبندید.

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم افزود: تا زمانی که زیرساخت مناسب و عادلانه در حوزه آموزش ایجاد نشود، هرگونه تصمیم برای اجرای این گونه مصوبات ظلم به مناطق محروم و کودکان است. مدارس غیرانتفاعی و کلاس های کنکور و کتب آموزشی و رانت نمره، مافیاهایی هستند که دراین حوزه وجود دارند.

انتهای پیام

کد خبر 15238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =