کد خبر 15266
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

نماینده پارلمان اندونزی:

یکپارچگی دولت‌های اسلامی با ارتقای سطح روابط آنها باعث حل مشکلات کشورهای مسلمان خواهد شد

یکپارچگی دولت‌های اسلامی با ارتقای سطح روابط آنها باعث حل مشکلات کشورهای مسلمان خواهد شد

نماینده پارلمان اندونزی با استقبال از ارتقای سطح روابط بین کشورهای مسلمان، گفت: دولت‌های اسلامی باید بر اساس آموزه‌های اسلام قوانین خود را برای آینده بهتر، تقویت کنند.

به گزارش نمایندگان، هو گوآ درباره برقراری مجدد روابط میان برخی کشورهای مسلمان که همزمان با هم انجام گرفته است، گفت: معتقدم مسلمانان باید به این درک برسند که چطور روابط خود را توسعه دهند.

نماینده پارلمان اندونزی بر همین اساس تصریح کرد: کشورهای مسلمان باید متحد و یکپارچه باشند از این رو دور جدید روابط میان برخی دولت های اسلامی قطعا بسیاری از مشکلات ما را حل خواهد کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه کشورهای مسلمان باید با یکدیگر به سمت حل مسائل حقوق بشر، محیط زیست، ایجاد امنیت غذایی و حمایت از کودکان و زنان بروند، گفت: کشورهای مسلمان می توانند قوانین بهتری برای سبک زندگی خود بر اساس آموزه های اسلام قرار دهند تا آینده بهتری داشته باشند.

هو گوآ ادامه داد: اجلاس مجمع مجالس آسیایی با حضور رسانه ها در آن اهمیت پیدا می کند چرا که می تواند صدای نمایندگان کشورهای آسیایی که صدای واقعی ملت های آنها هستند را به گوش جهان برساند و مشکلات را به صورت واقعی بیان کند.

نماینده پارلمان اندونزی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مجمع مجالس آسیایی می تواند با شناسایی دقیق مشکلات کشورهای آسیایی به سمت حل آنها حرکت کند.

انتهای پیام

کد خبر 15266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =