کد خبر 15541
۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

وحیدی با اشاره به دیدار با وزیر فرهنگ مطرح کرد

ضرورت حفظ و حمایت از رسانه‌های بومی/ تأمین کاغذ نشریات در دستور کار وزارت فرهنگ باشد

ضرورت حفظ و حمایت از رسانه‌های بومی/ تأمین کاغذ نشریات در دستور کار وزارت فرهنگ باشد

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس بر ضرورت حفظ و حمایت از رسانه‌های بومی خراسان شمالی تأکید کرد.

به گزارش نمایندگان، محمد وحیدی رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به اینکه حفظ و حمایت از رسانه‌های بومی استان اهمیت ویژه‌ای دارد و باید وزارت فرهنگ و ارشاد برای این مهم اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد، اظهار کرد: این مهم از طریق پرداخت یارانه مضاعف به استان‌های کمتر برخوردار محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه جمع خبرنگاران خراسان شمالی جمعیت جوانی هستند، ادامه داد: با شرایط مذکور توجه به حوزه مسکن، معیشت و... خبرنگاران اهمیت بسیاری پیدا می‌کند اما متاسفانه کمترین توجه به حوزه رسانه شده است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعلام نرخ جدید تعرفه‌های آگهی‌های دولتی و افزایش سهم آگهی روزنامه‌های سراسری در استان مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی بر تعیین تکلیف مالیات بر ارزش افزوده آگهی‌های روزنامه‌ها و امهال مالیات مذکور تا سال آینده تأکید و اضافه کرد کرد: با توجه به مشکلات حوزه رسانه استان نیاز است که مساعدت ویژه در خصوص تأمین کاغذ نشریات و روزنامه‌های حوزه انتخابیه انجام شود.

وی تصریح کرد: تخصیص کتاب به کتابخانه‌های استان نیز از دیگر مطالبات حوزه فرهنگ و ارشاد است که نیاز به توجه دارد. در پایان این دیدار، دستورات مثبت مختلفی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شد.

انتهای پیام

کد خبر 15541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =