کد خبر 1606
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

گزارش اختصاصی؛

نوشداروی روحانی بعد از مرگ سهراب!

نوشداروی روحانی بعد از مرگ سهراب!

واردات واکسن کرونا در حالی در دولت سیزدهم به سیلابی تبدیل شده است که دولت دوازدهم هیچ تمایلی برای به دست آوردن این نوشداروی جهانی نداشت؛ نوشدارویی که نسخه نویسان دولت قبل بعد از مرگ سهراب آن را برای مردم تجویز می‌کنند.

پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما: واردات واکسن کرونا در حالی در دولت سیزدهم به سیلابی تبدیل شده است که دولت دوازدهم هیچ تمایلی برای به دست آوردن این نوشداروی جهانی نداشت؛ نوشدارویی که نسخه نویسان دولت قبل بعد از مرگ سهراب آن را برای مردم تجویز می‌کنند.

مسئولین دولت قبل در تازه ترین اظهارنظرات خود مدعی هستند که واکسنی اگر هست، به واسطه اقدامات آنها تامین شده و دولت سیزدهم تنها وظیفه تزریق آن را برعهده داشته است.

این در حالی است که علی ربیعی در یکی از نشست های خبری خود و در بحبوحه تب رو به افزایش کرونا در کشور اذعان داشت که کشورها به دلیلی عدم عضویت ایران در FATF به ایران واکسن نمی‌دهند.

نماینده مردم نجف آباد در همین زمینه به خبرنگار نمایندگان ما گفت: علی ربیعی، سخنگوی دولت قبل و شخص رئیس جمهور سابق زمانی اذعان داشتند که علت عدم واردات واکسن وضعیت ایران نسبت به FATF است و با این بهانه، گفتند که راه‌حل واردات واکسن آن است که ما به FATF بپیوندیم.

وی ادامه داد: به اعتقاد بنده دولت قبل به ویژه رئیس جمهور سابق وضعیت معیشتی، اقتصاد و حتی مسئله کرونا را گروگان گرفتند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را به پیوستن به FATF وادار کنند.

جلال رشیدی کوچی همچنین در این زمینه به خبرنگار نمایندگان ما گفت: اینکه می‌بینیم بعد از حدود یک ماه استقرار دولت سیزدهم، واکسیناسیون در کشور سرعت گرفته است، همگی به دلیل مدیریتی است که مسئولین دولت سیزدهم بر آن اهتمام داشته است. افرادی که قصد داشتند نشان دهند که تحریم چقدر تاثیر گذار است و در ادامه تحریم را، چون اهرم فشاری بر گرده مردم گذاشتند می‌کوشیدند اهداف شومشان را پیش ببرند لذا این افراد باید امروز در دادگاه‌ها محاکمه شوند.

با همه تفاسیر نباید به راحتی فراموش کرد که دولت دوازدهم در جریان تامین واکسن کرونا عملکردی مفتضحانه داشت و مسئولین ارشد این دولت در زمانی که تب کرونا در کشور روزافزون بود تنها با گفتار درمانی و وعده و وعید سعی در مهار این اپیدمی داشتند که البته باید پاسخگوی این ترک فعل‌های صورت گرفته باشند و مجلس هم در این زمینه پرونده های بازی نسبت به عملکرد دولت دارد.

انتهای پیام

کد خبر 1606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =