کد خبر 1868
۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

گزارش اختصاصی؛

گزارش قصور| وقتی هنوز امواج کرونایی روحانی به گوش می‌رسد

گزارش قصور| وقتی هنوز امواج کرونایی روحانی به گوش می‌رسد

گزارش‌هایی به دست نمایندگان مجلس رسیده است که نشان می‌دهد دولت روحانی در تأمین واکسن کرونا قصور داشته که مجلس این ترک فعل را بررسی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما: عمر دولت دوازدهم تمام شده و اما پس لرزه های این دولت تمامی ندارد.

حسن روحانی در حالی دولت را به سید ابراهیم رئیسی واگذار کرد که کشور با نرخ تورم بالا و بحران مدیریت در تمام عرصه ها مواجه بود؛ بحرانی که کرونا ضربه اخر را به آن زد.

به گفته بسیاری از همفکران جریان منتسب به دولت سابق، دولت دوازدهم به خوبی توانست اپیدمی کرونا را مدیریت کند اما ناگفته نماند که همین دولت در شکل‌گیری موج‌های متعدد و عدم تصمیمات کارساز در مدیریت کرونا و همچنین تامین واکسن برای واکسیناسیون عمومی در اوج بی تدبیری قرار داشت.

اوج بی تدبیری دولت سابق اما به این نقطه ختم نشده و پس از واکسیناسیون عمومی به همت دولت سیزدهم، پرونده هایی درباره ناکارآمدی دولت دوازدهم در زمینه مبارزه با کرونا انتشار یافته است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در همین زمینه تاکید داشته؛ گزارش‌هایی به دست ما رسیده است که نشان می‌دهد دولت روحانی در تأمین واکسن کرونا قصور داشته است و ما این ترک فعل را بررسی می‌کنیم.

این پرونده ها و گزارش ها درحالی یک به یک به بیرون درز پیدا می کند تا چند روز پیش همین جریان ادعا داشت که اگر واکسنی وجود دارد به همت دولتمردان سابق بوده است و دولت دوازدهم مقدمات تامین واکسن را فراهم کرده است.

با این حال حاجی دلیگانی به این نکته هم اشاره داشته که قصور دولت روحانی در تامین واکسن به دقت بررسی شده و با متخلفان این ترک فعل برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

با همه این تفاسیر باید منتظر ماند و دید قصور دولت قبل در مدیریت اپیدمی کرونا به چه نحوی از سوی دستگاه های ناظر و مجلس مورد برخورد قرار خواهد گرفت، برخوردی که حتی در صورت انجام آن، جوابگوی جان‌های در خاک خفته بر اثر این بیماری، نخواهد بود.

گزارش قصور| وقتی هنوز امواج کرونایی روحانی به گوش می‌رسد

انتهای پیام

کد خبر 1868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =