کد خبر 16062
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

نیک بین در گفتگو با نمایندگان:

باید از برنامه‌های ارزشی همچون «مجلس واقعه» قدردانی کرد

باید از برنامه‌های ارزشی همچون «مجلس واقعه» قدردانی کرد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: پخش برنامه هایی مانند مجلس واقعه و برنامه هایی مانند آنها، به مردمی که نمی توانستند از منزل بیرون بروند این فرصت را داد تا بتوانند همزمان که در منزل هستند نیز، در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، عزاداری کنند.

حجت الاسلام جواد نیک بین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان، گفت: باید از عملکرد صدا و سیما، مخصوصا شبکه نسیم، در ایام محرم و صفر قدردانی کرد.

وی بیان کرد: پخش برنامه هایی مانند مجلس واقعه و برنامه هایی مانند آنها، به مردمی که نمی توانستند از منزل بیرون بروند این فرصت را داد تا بتوانند همزمان که در منزل هستند نیز، در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، عزاداری کنند.

این نماینده مجلس افزود: برنامه مجلس واقعه فرصتی بود تا نسل جوان با فضای تعزیه خوانی محرم نیز بیشتر آشنا شوند و همچنین فعالان در این حوزه، بتوانند بهتر و بیشتر ایفای نقش کنند.

نیک بین در ادامه بیان کرد: ازنظر بنده، باید ازعملکرد صدا و سیما در این حوزه، قدردانی کرد و از دست اندر کارانی که در ایام محرم و صفر برای تدارک این نوع برنامه ها زحمت کشیدند، باید سپاس فروان داشت، زیرا اینگونه فعالیت های فرهنگی ارزش بسیار دارند و نباید متوقف شوند.

این نماینده مجلس در انتها بیان کرد: باید از صدا و سیما در جهت پخش بیشتر اینگونه برنامه های مذهبی و آیینی، حمایت بیشتری شود تا نسل جوان ما با اینگونه مراسمات مذهبی (تعزیه خوانی)، بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام

کد خبر 16062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =