کد خبر 16061
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

نصیرایی در گفتگو با نمایندگان:

پخش برنامه ازسرگذشت در ایام محرم، برای نسل جوان جذابیت بسیاری داشت

پخش برنامه ازسرگذشت در ایام محرم، برای نسل جوان جذابیت بسیاری داشت

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پخش برنامه هایی مانند برنامه ازسرگذشت از شبکه نسیم، که بیانگر قدرت اختیار انسان در انتخاب راه درست زندگی است، برای نسل نوجوان و جوان ما، جذابیت بسیاری داشت و باید از این نوع برنامه ها حمایت ویژه ای شود.

حجت الاسلام مجید نصیرایی  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان، گفت: می توان گفت که عملکرد صدا و سیما در ایام محرم و صفر قابل تحسین است.

وی بیان کرد: پخش برنامه هایی مانند برنامه ازسرگذشت از شبکه نسیم، که بیانگر قدرت اختیار انسان در انتخاب راه درست زندگی است، برای نسل نوجوان و جوان ما، جذابیت بسیاری داشت و باید از این نوع برنامه ها حمایت ویژه ای شود.

این نماینده از مجلس در ادامه بیان کرد: برنامه ازسرگذشت که یادآور داستان زندگی جناب حر بن یزید ریاحی بود، به نسل نوجوان و جوان ما یادآور شد که در هر قسمت از مسیر زندگی می توان راه درست را انتخاب کرد و نباید از رحمت خداوند ناامید شد.

وی افزود: پخش اینگونه برنامه های امید دهنده و تاثیر گذار، ارزش بسیار زیادی دارد زیرا اینگونه برنامه ها، امید و انگیزه را در میان نسل جوان ترویج می دهند و به آنها یاداور میشوند که در هیچ کجا از زندگی نباید ناامید شد زیرا در هر جایی از زندگی می توان از راه غلط  جدا شد و راه درست را انتخاب کرد.

نصیرایی در پایان بیان کرد: بنده در کل، عملکرد صدا و سیما را در ایام محرم و صفر خوب می دانم و از نظر بنده باید از این نوع برنامه های مذهبی بیشترین حمایت را به عمل آورد.

انتهای پیام

کد خبر 16061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =