کد خبر 16434
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

رهبران کشورهای اسلامی تصمیم بگیرند

رهبران کشورهای اسلامی تصمیم بگیرند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان ماهیت پلید و کثیف این رژیم برای جهانیان روشن شد.

به گزارش نمایندگان، ولی اسماعیلی  با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه، بیان کرد: با جنایت دیشب در بیمارستان غزه ماهیت کودک کشی رژیم صهیونیستی برای کلیه آزادی خواهان و مردم جهان و نه تنها مسلمانان، بلکه همه مردم آشکار شد. ایران، حماس و حزب الله از ابتدا می گفتند که ماهیت این رژیم پلید و کثیف است.

وی در ادامه اظهار کرد: دیشب همه مردم جهان دیدند که این رژیم چه ماهیت پلیدی برای انسانیت بشریت دارد. بنده به عنوان یک خادم کوچک مردم ایران درخواستم از تمام مردم جهان به ویژه مسلمانان جهان این است که همه دست به دست دهند و در عمل ید واحدی در برابر این رژیم منحوس شوند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه، تصریح کرد: از مردم سراسر جهان انتظار می رود در راهپیمایی ها و تظاهرات نفرت خود را از این رژیم منحوس نشان دهند. تا ان‌شاءالله تصمیمات لازم از سوی رهبران کشورهای اسلامی و مقام معظم رهبری برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی گرفته شود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 16434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =