کد خبر 16527
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

بند مربوط به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای آموزش علوم پزشکی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

بند مربوط به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای آموزش علوم پزشکی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را که به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای پذیرش و تربیت دانشجو در رشته‌های مختلف علوم پزشکی مربوط می‌شد را برای بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

به گزارش نمایندگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه، بند ث ماده ۹۶ لایحه برنامه را بررسی و جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق لایحه ارجاع دادند.

در بند ث ماده ۹۶ لایحه برنامه هفتم آمده بود که به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجازه داده می شود به منظور مردمی سازی نظام آموزش عالی علوم پزشکی و پاسخگویی به تقاضای جامعه در رشته های مورد نیاز و در راستای بهره گیری از توانمندی های بخش غیردولتی و خصوصی در ارائه خدمات آموزش عالی علوم پزشکی با رعایت کیفیت آموزش و مصوبات و سیاست های شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به پذیرش و تربیت دانشجو در رشته های مختلف علوم پزشکی با مشارکت بخش غیردولتی و یا خصوصی اقدام نماید.

آیین نامه اجرائی این بند ظرف شش ماه پس از ابلاغ این قانون، با پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه و به تصویب هیأت وزیران می رسد.

انتهای پیام

کد خبر 16527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =