کد خبر 1738
۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

کریمی:

دولت در برنامه هفتم توسعه، سیاست‌های اقتصادی مورد نظر خود را تدوین کند

دولت در برنامه هفتم توسعه، سیاست‌های اقتصادی مورد نظر خود را تدوین کند

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مهلت اجرای برنامه ششم توسعه رو به پایان است، دولت فرصت مغتنمی دارد که در تدوین برنامه هفتم توسعه، سیاست‌های اقتصادی مورد نظر خودش را تدوین کند.  قطعا مجلس شورای اسلامی هم آمادگی کامل دارد که به دولت در جهت رفع مشکلات و افزایش کارایی نظام اقتصادی کشور کمک کند.  

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: برای رفع مشکلات معیشتی مردم، دولت باید تغییراتی را در سیاست‌های اقتصادی کشور اتخاذ کند.  البته برنامه‌های اقتصادی دولت سیزدهم باید در راستای قوانین مجلس، احکام بالادستی و برنامه‌های توسعه کشور باشد.  

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت اجرای برنامه ششم توسعه رو به پایان است، دولت فرصت مغتنمی دارد که در تدوین برنامه هفتم توسعه، سیاست‌های اقتصادی مورد نظر خودش را تدوین کند. قطعا مجلس شورای اسلامی هم آمادگی کامل دارد که به دولت در جهت رفع مشکلات و افزایش کارایی نظام اقتصادی کشور کمک کند.  

نماینده مردم اراک در ادامه بیان کرد: ما قوانینی در جهت تقویت شفافیت در فرآیندهای اقتصادی داریم که در دولت قبل اجرا نشد و روی زمین ماند که دولت سیزدهم باید گام بلندی در جهت اجرای آن بردارد.  

این نماینده مجلس یازدهم در پایان با اشاره به اینکه دولت برنامه‌های خوبی در زمینه تولید مسکن ارائه داده که قانون آن هم به تصویب رسیده است و مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارتی خودش را در فرآیند اجرای این قانون قطعاً انجام خواهد داد، افزود: تأکید ما بر این است که حتماً قوانین مجلس برای بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش تولید مسکن به سرعت عملیاتی شود تا مردم از مواهب آن بهره مند شوند.

انتهای پیام 

کد خبر 1738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =