کد خبر 17468
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳

عمویی:

هیاتی از کمیسیون امنیت ملی برای بررسی اقدام تروریستی به کرمان می‌رود

هیاتی از کمیسیون امنیت ملی برای بررسی اقدام تروریستی به کرمان می‌رود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی کرمان، از اعزام هیاتی از این کمیسیون برای بررسی میدانی این اقدام تروریستی خبر داد.

به گزارش نمایندگان، ابوالفضل عمویی چهارشنبه شب پس از حادثه تروریستی کرمان گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی حمله به زائران مراسم سالگرد شهید سلیمانی، از جانب مجلس شورای اسلامی هیاتی را بررسی میدانی این اقدام تروریستی به کرمان اعزام خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: بررسی ابعاد این اقدام تروریستی در دستورکار اولین جلسه کمیسیون خواهد بود.

وی تاکید کرد: این حادثه نشان داد که راه شهید سلیمانی در مبارزه بی امان با تروریسم، مسیر درستی بوده و با قوت ادامه خواهد یافت.

عمویی خاطرنشان کرد: دشمنان شهید سلیمانی نه فقط از این شخصیت قهرمان که حتی از دلدادگان این شهید هم کینه دارند. اما ملت شهیدپرور ایران با صلابت راه و مرام و مکتب نورانی شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد.

به گزارش نمایندگان،  عصر چهارشنبه سیزدهم دی صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بود و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان در گفت وگو با ایرنا تایید کرد که این ۲ انفجار تروریستی بوده است.

اورژانس کشور تا این لحظه شمار شهدای این حادثه را ۱۰۳ شهید و تعداد مجروحان را ۱۷۱ نفر اعلام و در عین حال تاکید کرده که حال مصدومان وخیم بوده و امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد.

انتهای پیام

کد خبر 17468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =