کد خبر 17477
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

رئیسی:

امنیت منطقه غرب آسیا مرهون حاج قاسم سلیمانی است

امنیت منطقه غرب آسیا مرهون حاج قاسم سلیمانی است

رئیس جمهور گفت: باید از حماس، حزب الله و فلسطین تجلیل کرد ولی نقش حاج قاسم بی بدیل بود و تلاش کرد جریان شیطانی داعش در عراق، سوریه و منطقه پا نگیرد و امنیت منطقه و غرب آسیا مرهون حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش نمایندگان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مصلای امام علی(ع) کرمان گفت: افتخاری که برای ایران و امت اسلامی وجود دارد سردار سر افراز اسلام اقای حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: کینه دشمنان نسبت به نام و عکس و مزار و زائر او از چیست؟ حاج قاسم کار بزرگی انجام داد و دشمن می خواست بعد از شکل‌دهی اسرائیل غاصب و 75 سال ظلم به مردم فلسطین کار دیگری را آغاز کند. 

رئیس جمهور ادامه داد: اسرائیل سرزمینی است که به عنوان دفاع از یهود و با سوء استفاده از نماد یهود شکل گرفت و می خواتستد خلافت اسلامی در منطقه ما این بار با نام اسلام ایجاد کند و می خواست در عراق و سوریه جریان دست‌پرورده داعش را با عنوان خلافت اسلامی دایر کند.

رئیسی بیان کرد: حاج قاسم جریان مقاومت را در منطقه ایجاد کرد به نحوی که عرصه بر رژیم صهیونیستی بسیار تنگ آمد و حس کرد دیگر نمی تواند به تجاوزاتش ادامه دهد و وادار به عقب ننشینی شد. باید از حماس، حزب الله و فلسطین تجلیل کرد ولی نقش حاج قاسم بی بدیل بود و تلاش کرد جریان شیطانی داعش در عراق، سوریه و منطقه پا نگیرد و امنیت منطقه و غرب آسیا مرهون حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام

کد خبر 17477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =