کد خبر 17484
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

دهقان:

عامرین و عاملین جنایت کرمان همان عامرین شهادت شهید سلیمانی بودند

عامرین و عاملین جنایت کرمان همان عامرین شهادت شهید سلیمانی بودند

سردار حسین دهقان ،گفت: عامرین و عاملین این جنایت،همان عامرین شهادت شهید سلیمانی بودند و این چیزی جز استیصال و ضعف اونها در مقابله با مقاومت و نمادهای اون نیست.

به گزارش نمایندگان، سردار حسین دهقان در پیامی با محکومیت جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان همزمان با مراسم بزرگداشت فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپهبد شهید قاسم سلیمانی ،گفتند: اگر امروز بیان میکنیم که انتقام سخت خواهیم گرفت انتقام سخت در سایه الهی و محور مقاومت و مقابله با برنامه های اونها هر روز در حال تحقق و نمایان شدن است. 

متن کامل پیام حسین دهقان  بدین شرح است:

ملت عزیز و بزرگوار ما دیروز در سالروز شهادت شهید سلیمانی شاهد یک جنایت بزرگ ضد انسانی از طرف اسراییل بودند و تعدادی از زایرین شهید رو به شهادت رساندند و تعدادی هم مجروح شدند.

عامرین و عاملین این جنایت،همان عامرین شهادت شهید سلیمانی بودند و این چیزی جز استیصال و ضعف اونها در مقابله با مقاومت و نمادهای اون نیست.

این مردمی که دیروز به شهادت رسیدند دلداده مکتب شهید سلیمانی که همان مکتب امام و انقلاب است بودند،  یقینا این اقدامات در اراده و عزم مردم ما ایجاد سستی و تردید نمیکنه اگر دیروز سلیمانی رو شهید کردند تا محور مقاومت رو تضعیف کنند امروز در همان مسیر تلاش می‌کنند کسانی که همراه این حرکت هستند شهید میکنند تا اونها رو از این مسیر باز بدارند اگر دیروز به دنبال این بودند که با شهادت شهید سلیمانی محور مقاومت رو تضعیف کنند امروز محور مقاومت در بالاترین سطح از قدرت عزت و توانمندی قرار دارد. 

اگر دیروز در سایه اون اقدامات تصور می‌کردند می‌توانند برنامه خودشون در منطقه عملیاتی کنند و امنیت اسراییل رو برای همیشه تضمین کنند امروز اسراییل در بدترین وضعیت امنیتی قرار دارد و کسانی که بدنبال آن برنامه ها بودند امروز جرات طرح مجدد اون برنامه ها و اهداف رو ندارند ضمن اینکه همه اون ائتلافها از دیروز و امروز تا فردا در سایه این حضور همراه با شکوه مردم موفق نخواهد بود. 

اگر امروز بیان میکنیم که انتقام سخت خواهیم گرفت انتقام سخت در سایه الهی و محور مقاومت و مقابله با برنامه های اونها هر روز در حال تحقق و نمایان شدن است. 

امروز آمریکایی ها و اسراییلی ها دیگر اهدافی رو که بر ضد اهداف مردم منطقه دنبال می‌کردند قادر نیستند دنبال کنند امروز تلاش اونها بر حفظ خودشون هست نه توسعه حوزه نفوذشون این همون انتقامی است که خون شهیدان و ملت ایران و محور مقاومت از این جنایتکاران گرفته و خواهد گرفت.

انتهای پیام 

کد خبر 17484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =