کد خبر 372
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

سلیمی:

بررسی ترک فعل مسئولان به دور از شعارزدگی باشد

بررسی ترک فعل مسئولان به دور از شعارزدگی باشد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که اگر بررسی ترک فعل مسئولان جدی و دور از شعار باشد نتایج موثری دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت بررسی ترک فعل مسئولان در قوه قضاییه گفت: اگر این اقدام به صورت جدی دنبال شود تاثیرات فراوانی دارد، هر کسی که توانایی ندارد دیگر مسئولیت بر عهده نمی گیرد، متاسفانه افراد سیاسی که توان و هنر مدیریت نداشتند مسئولیت هایی برعهده گرفته اند و به کشور آسیب زدند بالاخره کسی در این میان مقصر است و باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این سال ها بیش از 700 روستا بی آب مانده است وزیر نیرو و رئیس جمهور دولت دوازدهم باید پاسخ دهند که چه نقشی در این امر داشته و نباید در رسیدگی به ترک فعل مسئولان، مدیران پایین دست را بازخواست کنند بلکه باید عامل اصلی را شناسایی کنند و با او برخورد شود.

وی ادامه داد: در حوزه ساخت و ساز و پتروشیمی ها شاهد مشکلاتی هستیم که باید قوه قضاییه ورود کند، در حوزه گاز کم کاری های جدی شده و وزیر دست پیش گرفته است و می گوید در زمستان مشکل کمبود گاز خواهیم داشت، باید قوه قضاییه به این موارد رسیدگی کند و مقصران اصلی را مورد سوال قرار دهد.

این نماینده مجلس مطرح کرد: در زمینه دلار 4 هزارو 200 تومانی، رعایت امانت نشده است و رئیس جمهور سابق باید پاسخگو باشد و آیا قوه قضاییه رئیس جمهور و معاون اول وفت را بازخواست می کند؟ در کمبود مرغ هم باید ورود شود، به موقع نهاده های دامی تهیه نشد و باید وزیر مربوطه پاسخ دهد، اگر رئیس جمهور در آن زمان به موقع دستور ترخیص نهاده های دامی را می داد به این مشکل بر نمی خوردیم، بنابراین باید روحانی درباره ترک فعل پاسخ دهد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: با کسری بودجه قابل توجهی مواجه هستیم، چرا دولت سابق بودجه واقعی را ندیده است و آب در بودجه ریخته است آیا نباید به این امر رسیدگی شود؟ اگر بحث ترک فعل است باید اساسی به این موارد رسیدگی شود تا مسئولان بعدی دیگر این مسیر را تکرار نکنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 372

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =