کد خبر 1881
۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

کریمی فیروزجایی:

نظر اکثریت نمایندگان نسبت به لایحه رتبه‌بندی معلمان مثبت است

رتبه‌بندی معلمان در راه مجلس
نظر اکثریت نمایندگان نسبت به لایحه رتبه‌بندی معلمان مثبت است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظر اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به لایحه رتبه‌بندی معلمان مثبت است، گفت: آموزش و پرورش نقطه مشترک دولت و مجلس است و با همکاری با یکدیگر به دنبال رفع مشکلات آنان هستیم.  

علی کریمی فیروزجایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما،  اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی به طور جدی پیگیر رفع مشکلات معلمان است و به زودی لایحه رتبه‌بندی معلمان در صحن مجلس بررسی و به تصویب خواهد رسید.  

وی افزود: لایحه رتبه‌بندی معلمان در سامانه نمایندگان مجلس بارگذاری شده است و نمایندگان فرصت کافی دارند تا پیشنهادات خود را در این باره ثبت کنند. هفته آینده لایحه رتبه‌بندی معلمان خارج از نوبت در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.  

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه نظر اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به لایحه رتبه‌بندی معلمان مثبت است، اضافه کرد: آموزش و پرورش نقطه مشترک دولت و مجلس است و با همکاری با یکدیگر به دنبال رفع مشکلات آنان هستیم.  

کریمی فیروزجایی در پایان خاطر نشان کرد: علی‌رغم اینکه مشکلات، محدودیت‌ها و تنگناهایی در تخصیص اعتبارات و بودجه مورد نیاز برای اجرای رتبه‌بندی معلمان وجود دارد، اما مجلس با دست باز و با نگاهی ویژه این لایحه را بررسی خواهد کرد. ما به دنبال آن هستیم که سریعا لایحه رتبه‌بندی معلمان را در مجلس بررسی و تصویب کنیم تا پس از تایید شورای نگهبان، از سوی دولت اجرا شود.

انتهای پیام

کد خبر 1881

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =