کد خبر 19479
۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

درخواست نماینده بهبهان برای حل مشکل اشتغال و مسکن ورزشکاران خوزستانی

درخواست نماینده بهبهان برای حل مشکل اشتغال و مسکن ورزشکاران خوزستانی

نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر قهرمانان ورزشی استان خوزستان دغدغه شغل و مسکن را دارند.

به گزارش نمایندگان ، محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان ۱۸ تیر در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: خوشبختانه استاندار خوزستان نگاه و رویکرد خوبی نسبت به مقوله ورزش دارد؛ در حال حاضر ورزشکاران استان دغدغه شغل و امنیت شعلی و نیز مسکن را دارند که نیاز است در سطح مدیران استان برای رفع این مهم هماهنگی‌های بهتری صورت بگیرد.

او با اشاره به حضور ورزشکاران خوزستانی در المپیک و پارالمپیک، عنوان کرد: امیدوارم استاندار خوزستان در جلسه ای با دعوت از مدیران شرکت ها و صنایع ها از آن ها بخواهد که مسئولیت اجتماعی خود در قبال این ورزشکاران انجام داده تا ملی‌پوشان خوزستانی تنها دغدغه ورزش را داشته باشند.

نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی درباره حضور یک کشتی‌گیر از شهر بهبهان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، گفت: محسن نژاد به همراه تیم ملی در المپیک پارس حضور خواهد داشت. او دارای یک خانواده ورزشی است و در حال حاضر نیز مشکل اصلی این ملی پوش، نداشتن مسکن است که البته این موضوع دامن گیر تمام ورزشکاران مدال‌آور است. 

او در ادامه نیز خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل مسکن ملی‌پوشان، ظرفیت خوبی در سازمان املاک تملیکی وجود دارد که می‌طلبد استاندار خوزستان با توجه به دغدغه‌ای و رویکرد مثبتی که نسبت به ورزش دارد از این ظرفیت استفاده کند تا بتوانیم مشکل مسکن ورزشکاران را حل کنیم تا دغدغه کمتری داشته باشند.

به گزارش نمایندگان، همچنین سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکاران و ورزش استان با چالش‌هایی مواجه هستند و باید همه شرکت‌ها و صنایع موجود در خوزستان به دستگاه ورزش کمک کنند.

او همچنین از استاندار خواست قول احداث یک سالن ورزشی به اسم امین میرزازاده دارنده طلای کشتی فرنگی جهان عملی شود.

انتهای پپام

کد خبر 19479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =