کد خبر 19876
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲

نمایندگان گزارش می‌دهد؛

کدام وزیر پیشنهادی شانس بیشتری را برای اخذ رأی اعتماد از مجلس دارد؟

کدام وزیر پیشنهادی شانس بیشتری را برای اخذ رأی اعتماد از مجلس دارد؟

۲۱ مرداد امسال بود که مسعود پزشکیان رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی خود برای تشکیل کابینه دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان،  ۲۱ مرداد امسال بود که مسعود پزشکیان رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی خود برای تشکیل کابینه دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

در میان این اسامی ستار هاشمی بود که به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات به چشم می‌خورد.

او که متولد ۱۳۵۵ از یاسوج است عضو هیات علمی دانشگاه شیراز بوده و مدرک کارشناسی سخت‌افزار خود را در دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد و دکترای هوش مصنوعی را به‌طور مشترک از دانشگاه علم و صنعت و موناش استرالیا گرفته است.

البته سازمان‌ها، تشکل‌ها و گروه‌های بسیاری به حمایت از این گزینه جوان داشته و دارند از جمله سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور،اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران ، انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات.

دراین میان کارشناسان و متخصصان این حوزه نیز به حمایت از وی برخاسته‌اند؛ افرادی همچون میلاد منشی پور مدیرعامل تپسی به عنوان اولین شرکت استارت اپی راه یافته به بورس، تشکل های بخش خصوصی استان های مختلف کشور، سندیکای صنعت مخابرات ایران و همچینین انجمن IEEE (مهندسان برق و الکترونیک).

با این تفاسیر پیش بینی می‌شود ستار هاشمی بتواند سکان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به دست بگیرد و باید دید در صحن مجلس و در روز بررسی اعتماد وزرا، در حوزه تخصصی خود چه برنامه‌ای ارائه خواهد کرد؟

انتهای پیام

کد خبر 19876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =