کد خبر 20071
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

تأیید، تأکید و سکوت...

تأیید، تأکید و سکوت...

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در یادداشتی به تحلیل نحوه مواجهه آیت الله خامنه ای با مشورت گرفتن رئیس جمهور در خصوص کابینه پیشنهادی دولت خود پرداخت.

به گزارش نمایندگان،  مجتبی زارعی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نحوه مواجهه آیت الله خامنه ای با مشورت گرفتن دکتر پزشکیان در خصوص اعضای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

متن یادداشت عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به شرح زیر است:

بالاخره پس از عدم جبران و اصلاح روایت نادرست جناب رییس جمهور عزیز از دیدارهای خود با امام خامنه‌ای درباره تشکیل دولت چهاردهم؛ اینک خود معظم له مواجهه چهارگانه خود را در دیدارهای خصوصی‌اش درباره اعضای کابینه علنی کردند:

الف) مشورت

ب) تأیید برخی وزراء پس از دریافت پاسخ  استعلامات که قبلا رئیس جمهور آنها را تعیین و انتخاب کرده بود؛ 

ج) تأکید درباره برخی اعضای کابینه‌ای که قبلا از سوی رییس جمهور انتخاب و تعیین شده بودند؛

د) سکوت معظم له به دلیل عدم شناخت درباره برخی وزراء که رئیس جمهور آنها را انتخاب کرده بود؛

و ما همین شناخت را از امام حکیم‌مان خامنه‌ای مدظله داشتیم و تابع جوّ و احساسات و رفتارهای صنفی و قبیله‌ای نشدیم؛ اما رئیس جمهور محترم و برخی اصولگرایان احساساتی_صنفی و نیز سطحی اندیش و از سویی بعضی اصلاح طلبان و دسته‌ای از ساختار شکنان و نیز جریان اپوزسیون هر یک خواستند به نوعی کابینه‌ محترم را کابینه‌ی کلیت نظام و حضرت آقا معرفی کنند.

بله! به قول امام خامنه‌ای الحمدلله که دولت موفق به جلب اعتماد مجلس و تشکیل به موقع دولت شد؛ همه هم تلاش می‌کنیم که دولت موفق شود اما رفتار و مناسبات حکیمانه آیت الله خامنه‌ای با دولت‌ها در چارچوب حکمت و ولایت و انقلاب و نظام  است.

مجتبی زارعی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام 

کد خبر 20071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =