کد خبر 19865
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

زارعی:

کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم تا حد خوبی فراگیر بوده است

کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم تا حد خوبی فراگیر بوده است

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیت کابینه پیشنهادی رئیس جمهور نهم تا حدودی فراگیر است و امیدواریم وزرای پیشنهادی به خوبی برنامه‌های خود را تاکنون در کمیسیون‌ها ارائه داده باشند.

به گزارش نمایندگان،  غلامحسین زارعی، درباره کلیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم عنوان کرد:‌ از رئیس جمهور محترم تشکر می‌کنیم که پیش از موعد لیست وزرای پیشنهادی را تحویل مجلس شورای اسلامی داد و اراده جدی برای تشکیل هرچه زودتر دولت چهاردهم نشان داد.

وی ادامه داد: تقریبا می‌توان گفت کلیت کابینه پیشنهادی تا حدودی فراگیر است و  امیدواریم وزرای پیشنهادی به خوبی برنامه های خود را تاکنون در کمیسیون ها ارائه داده باشند و در نهایت در جمع بندی کمیسیون ها در صحن علنی مجلس بتوانند از برنامه های خود دفاع کنند و رای قابل اتکایی بگیرند تا بتوانند عملکرد خوب و اثربخشی را از خود نشان دهند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در پایان تاکید کرد: امیدواریم طبق رهنمودها و توصیه های رهبر انقلاب، قوه مجریه و مقننه بر اساس همدلی و همکاری با یکدیگر پیش روند تا موفقیت رئیس جمهور محترم که موفقیت کل ارکان نظام کشور است، حاصل شود.

انتهای پیام

کد خبر 19865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =