کد خبر 20517
۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

رنجبر:

صنایع ما در بخش برق و گاز متضرر شدند

صنایع ما در بخش برق و گاز متضرر شدند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:  صنایع ما در بخش برق و گاز متضرر شدند، مسئولان ذی‌ربط باید تدبیر کنند که کمتر صنایع و تولید در معرض خطر جدی قرار بگیرند.

فضل الله رنجبر نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، در رابطه با گرانی بنزین گفت: در این رابطه اول باید دید که برنامه هفتم و دولت چه دستور کار و یشنهاداتی را در نظردارند تا بتوان موضوع راقضاوت و بررسی کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی در ادامه با موضوع علت قطعی برق اظهار کرد: بنده از وزارت نیرو به دلیل قطعی برق به دلیل عدم  پیش بینی های لازم در جهت سرمایه گزاری به شدت انتقاد دارم، ما در این زمینه ضعیف عمل کردیم قطعاً باید مدیران مربوطه به ویژه وزارت نیرو با جدیت تمام در امر سرمایه گذاری برای ارتقای این وضعیت و حل مشکلات قطعی برق اقدام کنند.

وی افزود: قابل قبول نیست ما هر سال به جای افزایش ظرفیت تولید شاهد قطعی برق در صنایع باشیم،صنایع ما در بخش برق و گاز متضرر شدند، به شدت انتقاد دارم مسئولان ذی‌ربط باید تدبیر کنند که کمتر صنایع و تولید ما در معرض خطر جدی قرار بگیرند،در این رابطه بخش خصوصی را مورد حمایت و پشتیبانی قرار بدیم تا با تولید بتوانند این ضعف و کاستی را جبران کنند.

انتهای پیام

کد خبر 20517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =