کد خبر 20929
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

رنجبر در گفتگو با نمایندگان مطرح کرد:

اختصاص ۳۰ همت اعتبار برای راه آهن کرمانشاه به خسروی

اختصاص ۳۰ همت اعتبار برای راه آهن کرمانشاه به خسروی

نماینده کرمانشاه عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص اختصاص اعتبارات لازم به تکمیل پروژه راه آهن کرمانشاه به خسروی در بودجه سال جاری اختصاص ۳۰ همت برای این منظور در نظر گرفته شده بود جهت ادامه مسیر و تکمیل بخشی از پروژه در جهت تحقق این موضوع کمک کنند.

فضل الله رنجبر نماینده کرمانشاه عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، در رابطه با حوزه انتخابیه خود اظهار کرد: بنده از سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست دارم به خاطر مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های مردم استان کرمانشاه در خصوص اختصاص اعتبارات لازم به تکمیل پروژه راه آهن کرمانشاه به خسروی که نقش به سزا و ارزشمندی را در توسعه اقتصادی استان و همچنین جابجایی زائرین کربلای معلی و حمل و بار و مسافر دارد، داشته باشد  و با توجه به اینکه در بودجه سال جاری اختصاص ۳۰ همت برای این منظور در نظر گرفته شده بود جهت ادامه مسیر و تکمیل بخشی از پروژه در جهت تحقق این موضوع کمک کنند.

وی افزود: ما خبرهایی داشتیم مبنی بر اینکه این که این اعتبار اقتصادی یا پیشنهادی جابجا شده لذا ضمن ابراز نگرانی درخواست جدی دارم که در این زمینه جناب آقای دکتر پورمحمدی و معاونین محترمشان کمک جدی داشته باشند همچنین به هیچ وجه برای بنده و سایر نمایندگان استان جابجایی این اعتبار یا حذف این ردیف اعتباری قابل قبول نیست.

رنجبر ادامه داد:ازدولت و رئیس جمهور محترم و وزارت کشور درخواست دارم هرچه سریع‌تر وضعیت مدیریت استان را تعیین تکلیف کنند.  این به منزله نفی هیچ شخص و مدیری نیست اما اگر قرار هست که برای مدیران جابجایی صورت بگیرد درخواست دارم سریعتر انجام شود و اینقدر اوضاع را معطل نکنند چون اوضاع بدتر از اینه می شودکه هست. لذا انتظار دارم به خاطر اینکه انگیزه مدیریتی و کار اداری کاهش پیدا نکند با جدیت تمام دولت ورود کند و وضعیت استان رامشخص کنند.

انتهای پیام

کد خبر 20929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =