کد خبر 20518
۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

میرزائی در گفتگو با نمایندگان؛

کشورهای مسلمان باید برای مقابله با صهیونیست ها متحد شوند

کشورهای مسلمان باید برای مقابله با صهیونیست ها متحد شوند

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و بر لزوم استفاده از تمام توان ملت‌های مسلمان برای مقابله با این ظلم‌ها تأکید کرد.

غلامرضا میرزائی در گفتگو با نمایندگان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: جنایات وحشیانه‌ای که توسط صهیونیست‌ها انجام می‌شود، فراتر از اصول انسانی است و متأسفانه در دنیا مکانی برای احقاق حقوق وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت نگران‌کننده در غزه و لبنان افزود: این مسائل، به‌ویژه در غزه، به صورت مرسوم در حال وقوع‌اند و ملت‌ها چشم خود را بر روی این ظلم‌ها بسته‌اند. رفتارهای غیرانسانی و نقض حقوق بشر در این منطقه به یک رویه عادی تبدیل شده است، در حالی که جامعه جهانی نسبت به این جنایات سکوت کرده است.

نماینده بروجن تأکید کرد: در این شرایط، اگر ابزاری برای مهار این جنایات وجود نداشته باشد، ملت‌های مسلمان باید از حداقل توان خود بهره ببرند و نظاره‌گر نمانند. ما باید بر وحدت و همبستگی خود تأکید کنیم و از هر فرصتی برای حمایت از مظلومان استفاده کنیم.

میرزائی همچنین افزود: زمان آن رسیده که کشورها و ملت‌های اسلامی به طور جدی به این مسائل پرداخته و در برابر این ظلم‌ها واکنش نشان دهند. این وظیفه ماست که در کنار یکدیگر برای برقراری عدالت و صلح تلاش کنیم.

نماینده بروجن به ضرورت اقدام عملی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از حقوق بشر در سطح جهانی اشاره کرد و بر لزوم بیداری ملت‌ها در برابر این فجایع تأکید نمود.

انتهای پیام

کد خبر 20518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =