کد خبر 20520
۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

رنجبر در گفتگو با نمایندگان:

شعار دادن و محکوم کردن رژیم صهیونیستی هیچ فایده‌ای ندارد

شعار دادن و محکوم کردن  رژیم صهیونیستی هیچ فایده‌ای ندارد

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا باید علیه جنایات صهیونیست ها واکنش شدید و عملی نشان دهد و صرفاً شعار دادن و محکوم کردن هیچ فایده‌ای ندارد، بایدگام‌های عملی برداشته شود تا جلوی این جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی گرفته شود.

فضل الله رنجبر نماینده  مردم کرمانشاه عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، با ابزار تاسف از سکوت مجامع مدافع حقوق بشر  در برابر جنایات صهیونیست ها گفت که این مجامع گاهاً بیانیه‌های صادر می‌کنند که بی‌ارزش و فاقد اعتبار هست، این جنایت محکوم است، رژیم صهیونیست به جای درگیری با افراد نظامی با افراد عامی درگیر شدند، مردم، کودکان مظلوم غزه و لبنان هیچ گناهی ندارند.

وی افزود: دنیا باید علیه این جنایات واکنش شدید و عملی نشان بده صرفاً با شعار دادن و محکوم کردن هیچ فایده‌ای ندارد، بایدگام‌های عملی برداشته شود تا جلوی این جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی گرفته شود.

فضل الله رنجبر تصریح کرد: اگر دنیا و مجامع مدافع حقوق بشر در این مرحله باز به بیانیه خشک و خالی اکتفا کنند، قطعاً سرنوشت بشریت به سمت جنگ، خون‌ریزی، بی‌رحمی، بی عدالتی و کشتار وحشیانه خواهد رفت.

انتهای پیام

کد خبر 20520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =